عاشقانه های کوتاه برای تو...
عاشقانه های کوتاه برای تو...
مَن وَ تُو یک ما ساختیم....

نفس هایت را بشمار... 

بس است!   

همین کافیست.. 

فقط نفس های خودت.. مگر نه تو تمام دنیای منی؟  

نفس هایت قد همه ی ادم های دنیاست برایم...

قد نفسهایت دوستت دارم دنیای من  



نظرات شما عزیزان:

مهران
ساعت23:29---19 تير 1393
خنده ام میگیرد…

از اینکه…

هنوز بهت فکر میکنم…

خدایا کمکم کن…

خسته شده ام…

وقتی مال من نیست…

چرا تو فکرمه


مـعـشـوق بـی هـمـتـا
ساعت16:55---19 تير 1393
لایــــــک

ملیکا ( دیوونه های مجازی )
ساعت16:05---19 تير 1393
اولین ها همیشه تو ذهن ادم میمونن

سعی کن اولینت

بهترینت باشه
پاسخ:اولینم بهترینمه....


mojtaba
ساعت13:42---19 تير 1393
salam
linket kardam
پاسخ سلام ممنون


w.n.b=bloom
ساعت16:29---18 تير 1393
سلام وب قشنگی داری*
پاسخ تشکر مرسی


محمد و مونا
ساعت15:55---18 تير 1393
راستش را بخواهی


فاجعه ی رفتن "او"


چیزی را تکان نداد . . .

من هنوز هم چای میخورم...

قدم میزنم...


هستم!


اما...


تلخ تر ...


تنهاتر ...


بی اعتمادتر









شیدا
ساعت13:42---18 تير 1393
دوستت دارم به اندازه ی تمام قطره های آب ابرها و دریاها
دوستت دارم به اندازه ی تمام روزگارانی که گذشته و خواهد گذشت
دوستت دارم به خاطر دوست داشتن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نوشته شدهچهار شنبه 18 تير 1393برچسب:عشق من مهشیدم, توسط  ALI

.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.